Tuntuu että lähipiirissäni kaikki on vaatimassa koko ajan jotain. Nykyään kukaan ei enää kysy että hei, kuinka sulla menee? Mitä kuuluu? Aloitetaan puhelu sillä että tarttee jotain palvelusta/aikaa/rahaa/tms. Rasittaa. Tuntuu että pää ei jaksa kantaa kaikkea. Koska mulle suodaan omaa aikaa? Koska multa kysytään että voiko joku tehdä mun puolesta jotain? En halua kuulostaa katkeralta, mutta olis kiva jos joskus kysyttäisiin mun fiiliksiä, tai menoja. Tuntuu että jään perheessä aina kolmanneksi. Vaikka mulla ei olekaan ns säännöllistä harrastusta, niin se ei tarkoita etteikö mulla voisi olla joskus muuta menoa illalla tai sitä ettenkö haluaisi harrastaa. Mutta kuka hoitaa lasta? Kyllä mies hoitaa, mutta 99 % ajasta mennään sen ehdoilla, joista siis kyllä 90% johtuu sen työajoista. 

Ei tää oikeesti ole niin kauheeta tää mun elämä kuin paasaan, mutta tuntuu nyt siltä että ei jaksa. Ois kiva että joku ottais mutkin välillä huomioon eikä pitäuis itsestäänselvyytenä kaikkea mitä teen.

"Hoida sitä, vie tota, käy tolle kaupassa, mene sinne, tee tätä siellä, käy kaupassa, tuo mulle sitä ja tätä...."

Ei jaksa.

Että sellasta.