10 vuotta sitten minä...<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

1. Muutin pois kotoa vanhempien luota

2. Olin vielä opiskelija

3. Olin varmaan onnellisesti tuuliajolla

 

5 vuotta sitten minä...

1. Tein kahta päivätyötä

2. Elin kuin viimeistä päivää

3. Käytin kaikki rahani lähestulkoon itseeni

 

3 vuotta sitten minä...

1. Menin naimisiin

2. Muutin isompaan asuntoon

3. Tulin raskaaksi

 

1 vuosi sitten minä...

1. Muutin taas

2. Siirryin työelämään hoitovapaalta

3. Luin paljon kirjoja

 

Tähän asti tänä vuonna minä...

1. Olen ollut ihanassa uudessa työpaikassa

2. Olen tavannut uusia ihania ihmisiä työn kautta

3. Olen ollut paljon surullisempi kuin koskaan ennen

 

Eilen minä...

1. Olin töissä

2. Kävin kaupassa

3. Olin väsynyt

 

Tänään minä...

1. Olen ollut töissä

2. Tapellut miehen kanssa

3. Aion mennä aikaisin nukkumaan

 

Huomenna minä...

1. Joudun lähtemään päiväreissuun

2. Aion yrittää hymyillä väsymyksestä huolimatta

3. joudun istumaan autossa noin 8 tuntia

 

Ensiviikolla ...

1. Aloitan jumppaamaan

2. vietän miehen syntymäpäiviä

3. olen ahkera töissä

 

Loppuvuoden tavoitteenani on..

1. Saavuttaa jonkinasteinen tasapaino elämään

2. Käydä ahkerammin salilla

3. Olla onnellinen