Tänään lapsi tulee kotiin, ihanaa. Kyllä sitä eilen oli jo hirvee ikävä. Eilen ei tapahtunut mitään sen kummempaa, mies tuli hakemaan töistä, käytiin famulle kaupassa, sitten himan kautta miehelle ostamaan MP3-soitinta. Kyllä oli tarkkaa puuhaa. Hirveet hintaerotkin niissä on vaikka ulkoapäin kaikki näyttää ihan samalta. No, en ookaan mikään tekniikan ihmelapsi, joten en ehkä ihan ymmärrä montako hemmetin gigaa tai megaa sinne mahtuu.

Mentiin sitten kaupan ja leffavuokraamon kautta himaan, syötiin ja rupesin kattoo vanhoja frendejä. En kyllä eilen kauaa jaksanut, menin jo ysin jälkeen sänkyyn. Ei siinä kauaa mennyt kun olin jo ihan sikeessä unessa. Aamulla kun seitsemältä heräsin, tuntui kun en olis mitään nukkunutkaan. Oonkohan tulossa kipeeksi? Olo on aivan kauhee. Silmät ihan turvoksissa, ääni painuksissa ja räkää valuu. Tosin mä oon kyllä allerginen, että oon vaan aatellut et mulla on heinänuha tms. Mut nyt vasta rupesin miettimään että kun oon koko ajan ihan väsynyt ja tööt muutenkin.

Jos jaksais painaa duunia vielä muutaman päivän, sit on viikonloppu ja sitten enää muutama aamu ja sitten - KAUAN KAIVATTU LOMA JA LONTOON MATKA!!! JIPPII!

 

139505.jpg