...ainakin tuntuu siltä. oon ollut hieman pimennossa kaikesta. Saikkua olisi vieläkin jäljellä perjantaihin asti, mutta päätin jo tänään tulla duuniin, koska a) töitä on niin vietävästi eikä niitä kukaan muu mun poissaollessa hoida b) en vaan jaksanut kökkiä enää himassa.

Nyt onkin tää päivä mennyt hujauksessa ja oon saanut paljon rästitöitä tehtyä. Jee, hyvä minä! Oon myös kerinnyt hoitamaan erinäisiä muita asioita työn ohessa. Sain varattua paikan miehen 30-vuotis juhlia varten ja bändikin on jo lähes tulkoon saletti. tai ei nyt ihan, mutta muutamia kyselyitä on mennyt eteenpäin. Ihan hyvällä malilla rupee olemaan. Enää tarttis vaan pari reissua lahden taakse, että saa juomigit ostettua, hoidettua ruoat, yms. Varausmaksu paikasta ei onneksi ollut kovin kallis, mikä on ihan kiva. Onhan tässä vielä paljon asioita hoidettavana, mutta ajattelin rohkeesti pyyttä jelppiä kavereilta ja sukulaisilta. Kyllähän nyt kolmikymppiisä pitää juhlistaa!