Mikäköhän mua vaivaa kun en osaa pidättäytyä tilaamasta netistä viikoittain (okei rehellisesti, lähes päivittäin) jotain. Uusimpana vimmana oon löytänyt huuto.netin. Helvetti sentään! Sitten pukkaa samaan aikaan HM:n, cdonin, ja muiden laskuja postiluukusta...sitten ärräpäät lentelee ja ottaa päähän että mitä helvettiä mä teen leffalla jonka oon jo nähnyt lähes sata kertaa (mutta hei , tosi näppärää että jos vaikka joskus haluan nähdä sen 101. kerran niin nythän se on sitten valmiina kotona...) tai tilannut kolme samanlaista paitaa (mutta onhan ne sentään erivärisiä..) just joo. Mulla on varmaan joku kriisi (tai muu). Kun on paha olla, niin klikkaan itteni johonkin lähimpään liikkeeseen ja eiku ostelemaan jotain mieltä kohottavaa :)

Pitäsi varmaan mennä jonnekin anonyymit shopaholicit meetingiin. Samalla voisin mennä anonyymit syömishäiriöiset, anonyymit tunnevammaiset, ja mitä muuta nyt sitten onkaan. Saiskohan ryhmäalennusta jos liityn kaikkiin?