Mua nyt hieman harmittaa kun tässä uudessa pohjassa ei näy ollenkaan mun blogin otsikko (ei oo iso asia mutta ihan pikkasen häiritsee..) No, ei mahda mitään...on kuitenkin niin kiva pohja että ainakin hetken aikaa pidän.

Mulla on korva kipee jo kolmatta päivää. Se ei oo yltynyt sellaseks mahtikivuksi, mikä mulla oli tossa keväällä kun molemmat korvat oli tulehtunut tois pahaksi, mutta kipee on. Pitäisi varmaan mennä duunilääkärille, mutta kun mulla on niin paska fiilis jäänyt duunilääkäristä, niin en saa aikaiseksi. Viimeksi kun mulla oli korva kipee ja menin, mulle sanottiin ettei näy mitään. 24 tunnin päästä (itseasiassa alle, oisko ollut 12 tuntia) mä itken hullun lailla, oksennan, enkä pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin kipuun. Jouduin illalla menee yksityiselle joka totesi että molemmat korvat pahasti tulehtuneet...ei siinä mitään ois ollut hemmetin kiva saada lääkettä ajoissa, koska sit kärsin viikon samaa kipua, enkä kuullut toisella korvalla lähes kahteen viikkon mitään. Pelkään että jos meen nyt lekuriin, niin se sanoo ettei tääl mitään oo ja sit käy samoin. Perskule.

Yritän nyt sinnitellä vielä, seuraan tilannetta. Huomenna on viimeistään varmaan pakko mennä lääkäriin, koska viikonloppukin on tulossa.